lunes, 29 de agosto de 2011

LA MOLINA OPEN PAISSOS CATALANS

El pasat cap de semana dos riders del club van anar a corre una altra proba del open catala a la Molina.Molt bon traçat i força riders va se lo mes destacable del cap de semana .Dels nostres van anar Aitor Mendez i Ferrran Padilla.Sobre escric la cronica de Mendez "Arribar el dissabte amb cert retras,,, perque hem va tocar anar a treballar, va passar que quan vaig anar per inscriurem, ia no hi havia ningu... Vaig anar a comprar el forfait per fer alguna baixada almenys i aixi va ser (sort que l'havia fet altres cops) avui al mati, buscan als de l'organitzacio per veure si hem podia inscriure, ia s'estava fent tard fins que al final ha aparegut en un organitzador.. m'ha dit que a l'arribada estaven els arbits i que tenia que anar alla... Total, pujo amb el telehuevo i un cop m'estic a la sortida, ens diuen que en 4 minuts tanquen el circuit.. Al arribar a baix, m'inscric però hem diuen que no puc correr la primera màniga perque els inscrits aquell mati han de sortir els primers.. al final pujo una altre vegada i hem toca esperarme a dalt de tot un bon rato fins que s'acaba la primera maniga i tot esperant que solucionessin els problemes amb els cronos... Al final, en comptes de baixar el primer junior, baixo l'ultim èlit (l'ultim scratx) XD tot nervios, aguantantme la caguera m'espero a que baixi tothom fins que hem toca a mi... per mala sort meva porto les pastilles que toquen ferro amb ferro.. pero bueno... una baixada mes rapid de lo normal amb una relliscada.. Al final, 4t junior i 9e scratx... uns bons resultats!"Pel que fa a Ferran no se ni classificacio i tampoc foto.


No hay comentarios:

Publicar un comentario